STUDIU: Pandemia a amânat parţial planurile de achiziţie e unui autovehicul nou. Situaţia pe ţări
Deşi tendinţa către maşinile electrice pare să se consolideze pe termen lung, în actualul context dominat de incertitudine, consumatorii tind să caute confortul unei tehnologii cunoscute, testate şi accesibile, reiese din studiul Deloitte 2021 Global Automotive Consumer Study, derulat în 23 de ţări din întreaga lume. Cei mai mulţi consumatori care şi-au amânat intenţia de cumpărare provin din ţările asiatice (India – 38%, Coreea – 32% şi China – 29%), în timp ce europenii îşi menţin în mare parte planurile stabilite anterior. Dintre ţările europene participante la studiu, Italia înregistrează cel mai mare procent al celor care au amânat cumpărarea unei maşini noi din cauza pandemiei (32%), urmată de Spania (29%), Marea Britanie (20%) şi Franţa (17%). Din rândul celor care s-au răzgândit în privinţa tipului de autovehicul pe care ...
+citeste mai mult