EUR: 4.9472    USD: 4.7020    GBP: 5.8347    XAU: 275.0113     Preluare stiri

STUDIU Meteoriţii ar putea fi sursa importantă de compuşi care au dus la apariţia primelor organisme vii pe Pământ|EpicNews

Anterior, oamenii de ştiinţă depistaseră pe aceşti meteoriţi trei dintre cele cinci componente chimice necesare pentru a forma ADN, molecula care poartă instrucţiunile genetice în organismele vii, ARN şi molecula crucială pentru controlul acţiunilor genelor. Cercetătorii au declarat marţi că le-au identificat acum pe ultimele două, după ce au perfecţionat modul în care au analizat meteoriţii. Spre deosebire de lucrările anterioare, metodele folosite de această dată au fost mai sensibile şi nu au folosit acizi puternici sau lichide fierbinţi pentru a extrage cele cinci componente, cunoscute sub numele de nucleobaze, potrivit astrochimistului Yasuhiro Oba de la Institutul de Ştiinţe la temperaturi scăzute al Universităţii Hokkaido din Japonia, autorul principal al studiului publicat în revista Nature Communications. ...
+citeste mai mult