Bannere publicitare transformate în genţi, ghiozdane şi borsete

O iniţiativă prezentată în cadrul evenimentului „Despre sustenabilitate dincolo de alb şi negru”, organizat în parteneriat cu Ambasada Sustenabilităţii, prin care remesh a promovat nu doar produse cu impact redus asupra mediului, ci şi munca persoanelor vulnerabile, provenite din medii dezavantajate, pentru care AFF depune eforturi semnificative pentru a le reintegra în societate, demonstrând că acestea reprezintă resurse valoroase pentru comunitate. (...) „În România sunt două milioane de persoane inactive, suntem pe penultimul loc în Uniunea Europeană în acest sector, în timp ce nevoia de forţă de muncă continuă să fie foarte mare. Credem că mulţi dintre cei inactivi sunt persoane din medii defavorizate şi că accesul pe piaţa muncii este un pilon foarte important pentru integrarea şi autonomia acestora”, a explicat Lorita Constantinescu, directorul de dezvoltare al ...
+citeste mai mult
Sursa articol: mediafax.ro