Luni 17 Mai 2021    EUR: 4.9253    USD: 4.0683    GBP: 5.7191    


Analiză: Care sunt preferinţele de consum ale românilor în primele două luni ale anului. Lista completă



Analiză: Care sunt preferinţele de consum ale românilor în primele două luni ale anului. Lista completă|EpicNews

La polul opus, produsele de înfru­museţare au avut vânzări cu peste 5% mai mici în ianuarie-februarie 2021 faţă de aceleaşi luni din anul anterior. Aceasta este singura categorie mare pe minus, însă la carne şi peşte creşterea a fost de sub 1%, în timp ce gustările dulci sau produsele pentru bebeluşi înregistrează creşteri de 2-3%. Per total, piaţa de FMCG a crescut cu 6,3% în primele două luni din an faţă de ianuarie-februarie 2020, însă există diferenţe considerabile între Bucureşti, mediul urban de provincie şi rural, arată RetailZoom. ...
+citeste mai mult